Service

Virksomhedssupport og serviceaftaler

Med en serviceaftale er du altid sikret hjælp. Du kan tegne en aftale lige præcis som du har behov for.

Dertil kan der tegnes en Prioritetsaftale, der sikrer at der, ved kritiske nedbrud eller andet, vil være påbegyndt fejlretning inden 4 timer samme dag.

Går du op i sikkerheden, bør alle følsomme data lægges på Backup! Ikke i din forretning, men på en Online Backup løsning. Få backuppen ud af huset og vær sikret mod brand, vandskade, tyveri og at den gamle server svigter. Din virksomheds gevinst er, at du får

  • Optimeret dine computere og anden IT, hvorved du sparer ventetid, penge og besvær.
  • Risikoen for at miste data mindskes.
  • Større tilfredsstillelse på arbejdet.

Support ydes

  • On location i din virksomhed
  • Telefonisk
  • Remote Support

Remote support fungerer ved, at virksomhed via nettet gives adgang til den aktuelle computer, hvorpå der skal løses en opgave. Fordelen er at vi i denne situation ikke bruger tid på transport.

Står du med et akut IT-problem og mangler hjælp nu og her, så kan du / I ganske enkelt bare ringe til mig – Så kører jeg gerne ud til jer og løser problemet på stedet.

Fejlfinding og løsning

Hvis du nogensinde har oplevet at sidde med en computer, der er frosset helt fast, eller hvor du bare ikke kan få adgang til harddisken, så ved du, at du har brug for support, hvis du vil videre. Fra mit værksted yder jeg hurtig og venlig hjælp til både private og virksomheder. Uanset hvilket problem, du oplever, kan jeg i løbet af kort tid lokalisere og udbedre det. Jeg tilbyder support på stedet, og i tilfælde af mere dybtgående problemer, tager jeg gerne PC med til reparation på  værkstedet.